Plánujete leštění laku staršího vozidla? Poradíme vám, jak na to!

Je váš automobil staršího roku výroby? Proces vyčištění a celkové údržby autolaku je logicky delší. I tak lze ale s našimi přípravky dosáhnout skvělého výsledku a vzhledu karoserie mu ubrat pár let. Pravidelná péče o lak se vám rozhodně vyplatí.

Jakou zvolit leštičku?

Leštící pasta HeavyCut H9.01 je vhodná pro rotační, excentrickou a orbitální leštičku. Na hluboké škrábance a rýhy použijte rotační leštičku, která zahřeje lak nejrychleji.

Postup:

  1. Automobil pečlivě umyjte například šamponem Vorreinger B a důkladně povrch vysušte.

  2. Na suché a čisté auto použijte pastu (leštěnku) Heavy Cut. Tato leštěnka bez silikonu je vhodná na všechny druhy laků. Pastu naneste na leštící kotouč Heavy Cut (velikost zvolte podle velikosti unašeče).

  3. Leštičku nastavte na nejnižší otáčky a postupně nanášejte pastu na karoserii. Po nanesení leštěte na střední otáčky. Leštěte vždy do mřížky (tedy ze strany na stranu, ze shora dolů a odspoda nahoru).

  4. Po vyleštění laku setřete zbytky pasty mikrofázovou utěrkou Lemmen 5060C300.

  5. Při leštění vzniknou na vozidle hologramy. Tyto hologramy odstraníte leštěnkou na auto Micro Cut Finish P 3.01, která vytvoří perfektně hladký povrch a zároveň dodá vašemu autolaku vysoký stupeň lesku. Leštěnku naneste na leštící kotouč Micro Cut (velikost zvolte podle vašeho unašeče) a důkladně ji na kotouči rozetřete. Tato leštěnka obsahuje karnaubský vosk, díky kterému jsou ošetřené plochy velmi dobře chráněny před vlivy okolního prostředí.

  6. Leštičku nastavte na nejnižší otáčky a postupně pastu nanášejte na karoserii. Po nanesení leštěte na střední otáčky až na nejvyšší otáčky proto, abyste lak zahřáli do potřebné teploty. Postupujte vždy do mřížky (to znamená ze strany na stranu, ze shora dolů a odspoda nahoru).

  7. Po vyleštění laku setřete zbytky pasty (leštěnky) výše zmíněnou mikrofázovou utěrkou Lemmen.

 Autor: Dočkal T. - eko GRADO s.r.o.

 lesteni-starsiho-auta